Galios apribojimas

PASLAUGOS APRAŠYMAS
Dazniausias atvejis del kuo transporto savininkams atnesa nemalonumu SCR AdBlue sistema tai yra galios/greicio apribojimas del kazkokio komponento gedimo. Vilkikai ekologinio euro 5 standartos turejo GALIOS APRIBOJIMA kai sunkvezimis nauduoja tik 60% savo visos jegos, aisku tai atsitinka ne iskarto atsiradus klaidai, bet to laiko buna permazai davaziuot iki serviso. O didzaiusia problema tai yra euro 6 kai masina po laiku nepasalintos klaidos ijiungia avarini 20km/h rezima, daznu atveju padeda klaidu trynimo irnginiai LOGmatic (isigiti galima musu parduotuvei), bet visada norisi kad masina sugriztu namo vaziuodama ne 20 km/h o pilnu pajegumu. Ka daryti, nevisos masinos vazineja europos keliais kur betkada gali uzsukti i servisa yra gi ir Kazachstano stepes ir kroviniai kuriuos reikia pristatyt greztai laiku. Pirkti Euro3? Susiveniti ir nepirkt masinu kol neprades gaminti masinu be apribojimu? Atjungti AdBlue sistema? Mes isprendem sita klausima kitaip.
Pristatome Jums galimybe Viena karta ir visam laikui atsikratyt galios/greicio apribojimo. Kaip tai atrodo? Kas riboja greti ir galia Jusu vilkikose? Atsakymas paprastas – ECU. Atsiradus SCR sismos klaidoms ir per nustatyta laika ju nepasalinus variklio valdemo kompiuteris ijungia avarini rezima. Turedami ilgamete patirty ECU programavime, galime isjungti tai viena karta ir visam laikui. Tai nera AdBlue systems atjungimas, klaidos uzsidegs, taisyt reikes, bet masina gales davaziuot iki tikslo laiku.
Vilkikai kur mes galim tai atlikt:
DAF | XF105, CF85 |
---|---|
IVECO | VISI MODELIAI |
MERCEDES | MP3 |
SCANIA | VISI MODELIAI |
RENAULT | 2 SERIJOS EURO5 |
VOLVO | 2 SERIJOS EURO5 |